Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o tom, že 11.10.2022 bude mycí linka z provozních důvodů uzavřena.
Od 12.10.2022 bude opět v plném provozu.
Tým Lorenc Logistic, s.r.o.
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o tom, že 11.10.2022 bude mycí linka z provozních důvodů uzavřena.
Od 12.10.2022 bude opět v plném provozu.
Tým Lorenc Logistic, s.r.o.
Budoucnost. Důležitá hodnota pro každého z nás. Všichni o ní mluvíme, řešíme ji.
Plánujeme ji sobě, svým dětem. Snažíme se dělat rozhodnutí, která k lepší budoucnosti pomohou. Výběr školky, školy, zájmových kroužků, sledování moderních trendů a aktuálního dění. Zkrátka všeho, co utváří a ovlivňuje lidskou osobnost a její následná rozhodnutí.
Obor studia s perspektivou
Výběr oboru studia je jedním z rozhodnutí, které ovlivňuje naši budoucnost jako jedno
z nejvíce. Zvolit si v 15 či 19 letech vhodně tak, aby byla zajištěna perspektiva i na další desetiletí?! To je skutečně velký oříšek. Za posledních několik let se jen potvrzuje, že se skutečně jedná o nesnadná rozhodnutí. Paradoxně se pak "chyba " při výběru studia propisuje do samotného trhu práce, kdy na jedné straně je velký zájem o pracovní uplatnění v administrativním sektoru a na straně druhé značně pokulhávají zdroje absolventů tradičních řemeslných oborů. Část je sice možné nahradit inovativními technologickými metodami či automatizovanou výrobou, ale v ostatních situacích zůstává lidská práce stále nenahraditelnou komoditou. Vývoj událostí nás během posledních desetiletí značně utvrzuje v tom, že absence absolventů tohoto typu vzdělání již začíná být problémem, a do budoucna bude mít nedozírné dopady pro celou společnost.
Řemeslné obory jsou obory s budoucností
Bohužel se v současně nastaveném systému vzdělávání na výuční list nahlíží spíše
jako na něco podřadného. Ve většině případů bývá volba odborného učiliště nejzazší varianta. Nebo jsou zájemci o studium žáci s horším prospěchem. A přesně tento postoj je zapotřebí změnit. Pro zachování odbornosti a udržení kroku s novými technologiemi a postupy je získání výučního listu pouhým základním stavebním kamenem.
Každý, kdo chce být ve svém oboru skutečný dobrý, musí být připraven na to, že opuštěním školních lavic jeho cesta za vzděláním nekončí. Je tomu přesně naopak.
Spolupráce Lorenc Logistic se školami
I my v Lorenc Logistic jsme si bohužel této neblahé skutečnosti vědomi, a proto se snažíme všemi možnými a dostupnými cestami jít potenciálním budoucím zaměstnancům naproti
již ve studijním věku.
Posledních několik let spolupracujeme se základními a odbornými školami. Jako tradiční zaměstnavatel vytváříme příznivé podmínky pro zájemce oborů opravárenství a oborů spojených s logistikou již během studií.
Naše spolupráce má mnoho podob
Pro žáky základních škol pořádáme odborné besedy a organizujeme dny otevřených dveří přímo v našich provozech. Hlavním naším cílem je budoucím studentům předat dostatečné množství informací, než se sami definitivně rozhodnou, jaký obor pro své další studium zvolí. Učňům z odborných škol pak mimo výše uvedeného nabízíme také možnost stipendijního programu jako podporu a motivaci pro řádné studium a jeho úspěšné dokončení.
Dále budoucí generaci zaměstnanců poskytujeme praktickou výuku či prázdninové brigády.
Vzájemná spolupráce s učni již během studií je bezesporu přínosná také při jejich samotném vstupu na trh práce po absolvování studia.
Pokud se rozhodnou nastartovat svoji kariéru právě u nás, jsou „ušetření“ starostí a stresu z výběrových řízení a pohovorů, cizího prostředí, nového kolektivu či neznalosti firemních postupů. Mohou se tak naplno věnovat svému oboru a začít pracovat na rozvoji své odbornosti a profesionality.
Letos je to přesně 30 let, co dopravní společnost Lorenc Logistic sídlící v Klatovech přepravila svůj první náklad do Belgie.
Z malé firmy, kdy za zakladatelem Václavem Lorencem stála jen rodina a blízcí přátelé, je dnes firma střední velikosti, která čítá bezmála 350 zaměstnanců. Status rodinné společnosti si ale zachovává dodnes.
Na začátku byla rodina
Jak říká sám Václav Lorenc, bez pomoci a opory rodiny by společnost LL nikdy nenarostla do takových rozměrů. S pomocí své vlastní rodiny začal budovat rodinu firemní. Ta se postupně rozrůstala a dnes ji tvoří téměř 250 zaměstnanců v Česku a dalších 100 v Polsku.
Víc pilířů, víc jistoty
Lorenc Logistic kromě kamionové přepravy poskytuje také služby servisu nákladních vozidel, mycí linky a čerpací stanice. To vše v logistickém areálu v sídle společnosti v Klatovech. Od roku 2013 je společnost členem přepravního systému FOFR, který sdružuje 8 předních českých firem v oblasti logistiky.
A aby byl logistický proces kompletní a ucelený, společnost Lorenc Logistic nabízí také skladovací služby v sídle společnosti v Klatovech, ale i v dalších pobočkách napříč Českou republikou, a to v Plzni, Praze a v Brně. Celkově nabízí 35 000 metrů čtverečních moderních skladovacích prostor.
Překážka je jen další motivace
Velkou výzvou bylo otevření pobočky Lorenc Logistic v Polsku. To se povedlo až napodruhé. Ani první pokus poznamenaný neúspěchem a neznalostí místních poměrů a systémů podnikání neodradil Václava Lorence od jeho úmyslu otevřít polskou pobočku. Právě naopak. Václav Lorenc je totiž známý tím, že čím větší překážka před ním stojí, tím větší odhodlání a energii vynaloží na nalezení okamžitého řešení.
Důležité je se odlišit
Aby firma prosperovala a posouvala se neustále dopředu, je potřeba přicházet s něčím novým. Budoucnost vidí Václav Lorenc ve specializovaných přepravách, to znamená v přepravách, které v běžném provozu vyžadují zvláštní péči. Ať už jsou to přepravy nebezpečných chemických látek nebo přepravy zboží s vysokou hodnotou v režimu TAPA.
Všechny tyto druhy přeprav si vyžadují různá povolení a certifikace, jejichž získaní je finančně náročné a vyžaduje i přípravu v řádech několika měsíců.
Lorenc Logistic – naše síla jsou naši lidé
Václav Lorenc je nejlepším příkladem člověka, který dokázal jít za svým snem. Díky jeho pracovitosti, vytrvalosti a houževnatosti skutečnost brzy předčila původní plány a společnost, kterou vybudoval, je dnes lídrem na trhu.
Snažím se svou práci dělat nejlépe, jak umím, a obklopovat se správnými lidmi, na které se můžu spolehnout a kteří se mnou sdílejí vizi společnosti. Největší motivací je pro mě kromě rodiny každý nový projekt, který se podaří, a zaměstnanci, co se dokázali vypracovat z nuly do manažerských pozic,“ uzavírá Václav Lorenc, majitel společnosti Lorenc Logistic.
Příkladem takového profesního růstu je provozní ředitel pro Českou republiku, Michal Linhart a také provozní ředitel pro Polsko, Tomasz Kuźnicki, kteří stojí po boku zakladatele Lorenc Logistic už dlouhá léta.
Za 30 let působení společnosti Lorenc Logistic se v našem vozovém parku vystřídalo pár desítek aut.
Příběh naší společnosti se začal psát pronajatou Avií, následovala Tatra, LIAZ, Volvo a této značce jsme věrní doposud.
Při příležitosti 30. výročí naší společnosti jsme spojili síly s Janem Funerem – malířem ze švihovského podhradí a výsledkem je limitovaná edice kalendáře, ve kterém najdete auta z naší historie, ale i další zajímavé veterány.
Systém SQAS (Safety & Quality Assessment System) uplatňujeme v Lorenc Logistic, s.r.o. již od roku 2010.
Jedná se o nadnárodní systém, který vypracoval a zavedl evropský svaz chemického průmyslu CEFIC pro hodnocení kvality a bezpečnosti, včetně ochrany zdraví a životního prostředí u poskytovatelů logistických služeb.
Hlavní přínosy systému SQAS jsou v objektivnosti hodnocení, díky jednotným dotazníkům a nezávislým hodnotitelům.
Segment SQAS Transport Service se hodnotí podle přibližně 444 otázek zařazených v oblastech:
Výsledkem hodnocení není certifikát, ale souhrnná zpráva, která obsahuje soubor zjištěných faktů a vyhodnocení splnění jednotlivých požadavků.
Systém hodnocení SQAS jsme absolvovali již 5x v historii společnosti a u každého hodnocení dosáhla společnost skvělých výsledků. Velký podíl na této skutečnosti má fakt, že ve společnosti Lorenc Logistic, s.r.o. jsou dlouhodobě zavedeny standardy řízení managementu kvality, environmentu a bezpečnosti dle norem ISO 9001 a ISO 14001.
Vážení zákazníci,
rádi bychom vás informovali o novince v našem servisu nákladních vozidel.
Nově jsme se stali jediným autorizovaným servisem hydraulické manipulační techniky značky Palfinger v západních Čechách.
Přijďte, v našem klatovském servisu vás rádi přivítáme.
Tým LL
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o změně provozní doby přes velikonoční svátky:
AUTOSERVIS
15.4.2022 – OTEVŘENO 6:00 – 14:00
16.4. – 18.4. 2022 – ZAVŘENO
MYCÍ LINKA
12.4.2022 – Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ ZAVŘENO
15.4. – 18.4.2022 – ZAVŘENO
Přejeme krásné prožití svátků.
Tým Lorenc Logistic
Vážení zákazníci,
využijte našich zvýhodněných cen na doplnění a dezinfekci klimatizace. Akční ceny jsou platné od 1.4. - 31.7.2022.
Tým LL
Vážení zákazníci,
využijte naší akce -10 % na opravy nezávislých topení. Zvýhodněná cena platí do konce února 2022.
Tým LL
V každém ze zmíněných uskupení jde především o vzájemnou spolupráci jednotlivých částí. Každičký článek, ať složitějšího, či jednoduššího mechanismu, má zde svou nezaměnitelnou roli a přispívá vlastní činností či působením k dokonalému fungování celého systému.
I my v Lorenc Logistic ctíme tyto zásady. Důležitým aspektem je pro nás personální diverzita v podobě znalých a schopných zaměstnanců v oblastech plánování, komunikace, řízení lidských a materiálních zdrojů, servisu a řízení automobilů či vysokozdvižných vozíků, v oblastech skladového hospodářství a ekonomie či interní infrastruktury.
Covidová omezení loňského roku
Ve zrychleném a občas zmateném tempu současné doby musíme být schopni naši vzájemnou symbiózu neustále a flexibilně přizpůsobovat. Uplynulý rok 2021 toho byl zdárným důkazem. V loňském roce většina z nás doufala, nebo si spíše přála, abychom to nejhorší kolem covidu měli již za sebou. Bohužel však opak byl pravdou.
Všechna omezení a restrikce ovlivnila i naši Lorencovu partu. Čelili jsme dočasnému personálnímu omezení, která ovlivnila fungování všech našich činností, nárůstu administrativy a finančních nákladů. Ale protože všechno zlé je pro něco dobré, můžeme s hrdostí říct, že se nám společně podařilo touto zvláštní zkouškou projít opět o něco zkušenější, a dokonce se i jako firma rozšířit.
Děkujeme našim zaměstnancům
Velké díky v tomto patří především vám – všem zaměstnancům společnosti Lorenc Logistic bez ohledu na to, kterou z částí v úvodu zmíněného mechanismu máte na starosti.
Vám, kteří ctíte firemní hodnoty. Vám, kteří jste si dokázali zachovat zdravý rozum a prokázali schopnost být i v těžkých časech těmi správnými partnery, na něž se jako firma můžeme spolehnout. Děkujeme.
PF 2022
A protože s novým rokem vždy přichází období naděje, pozitivní energie a velkých plánů, přejme si všichni mnoho zdraví a životní síly pro dosažení společných úspěchů.