Česky English Deutsch Français Russian Italiano Netherlands
Drobečková navigace

Úvod > O nás > Reference

Reference

 

Alaspro logo.png
„Využíváme přepravu nadrozměrných zásilek.
Spolupráce probíhá přes online objednávkový systém přepravy a následný svoz zásilky na provozovně a následném doručení zákazníkovi. Velice nám tato služba pomohla v tom, že na rozdíl od jiným poptaných přepravných společností nemusíme nadrozměrné zboží balit do krabic, ale můžeme zboží jen obalit a předávat k přepravě v různých tvarech a to vše za velmi přijatelnou cenu.
Oceňujeme perfektně fungující spolupráci, domluvu a prozákaznícky přístup.“

Kamila Krákorová, jednatelka
ALASPRO s.r.o.
 

 

Barentz logo orez.png

„Spolupráce obou našich společností trvá již více než 25 let, což samo o sobě dokládá, že se jedná o spolupráci úspěšnou.
Aktuálně využívá naše společnost především a výhradně služeb spojených se skladováním a manipulací našeho zboží pro potřeby trhu v ČR na Slovensku a od roku 2018 i na trzích v regionu SEE. 
Dále využíváme služeb zahraniční i tuzemské přepravy zboží.
Spolupráce ve všech výše uvedených oblastech probíhá bezproblémově, úroveň poskytovaných služeb, způsob jejich zajištění, komunikace pracovníků společnosti Lorenc Logistic a to včetně vedení společnosti je na velmi profesionální úrovni. Ve všech ohledem je pro nás tato spolupráce přínosná a umožňuje naší společnosti zajišťovat bezchybné dodávky zboží našim zákazníkům.
Pokud  mám vyzdvihnout a ocenit jednu věc, pak je to flexibilita a „zdravý selský rozum“ uplatněný vždy tam, kdy je potřeba.“

 

Ing. Tomáš Vysoký,  finanční  a provozní ředitel

Barentz spol. s r.o.
 
        

 

bet.jpg
Spolupráce s firmou Lorenc Logistic je dlouhodobá a usnadňuje nám distribuci materiálů v Plzeňském kraji. Využíváme hlavně skladování zboží včetně manipulace a vydání zboží zákazníkům. Nejvíce si ceníme vstřícnost, operativnost, ochotu jednání s našimi zákazníky a stabilní zázemí. “    
                                                                      
                                                                       Ing. Zdeněk Vávra, Vedoucí obchodu a marketingu
                                                                    
 
 

 

asd.png
U firmy Lorenc Logistic využíváme mezizávodové převozy, mezinárodní přepravu a outsourcing- skladování. Spolupráce probíhá na denní bázi, ať už při skladování anebo in-out pohybech zboží. Nejvíce si ceníme bezproblémovou komunikaci, ochotu lidí, flexibilitu a profesionalitu..“    
                                                                      
Gabriela Parlásková, Supply Chain Manager
                                                                   
 
 

 

dz.png
Naše společnost spolupracuje s firmou Lorenc Logistic, s.r.o. a to již od roku 2003.

Vozový park naší společnosti má celkem 93 vozidel, z toho 75 nákladních, převážně značek MAN,DAF, MERCEDES, VOLVO, IVECO, NISSAN u návěsů pak značky Schmitz, Lamberet, Trailers a Jumbo.

Firma Lorenc Logistic, s.r.o. je pro nás jedním z důležitých dodavatelů v oblasti opravárenství, pravidelných kontrol, mytí a dezinfekce vozidel. Dále i pro přípravu vozidel k provedení ročních emisí motorů a zajištění technických kontrol dopravní techniky. Firma se velice dobře orientuje na dopravním trhu při zavádění nových progresivních forem při servisu a opravě dopravních prostředků.

Přístup této firmy je na vysoké úrovni, zvláště pokud se týká flexibility k našim požadavkům a jejich případných změn u oprav našich vozidel, dále pak kladně hodnotíme vstřícnost a pružnost řídících zaměstnanců servisu.“    

                                                                      
                                                                      Toman Václav v.r., Vedoucí dopravy DZ
                                                                    
 
 
                                                                   
 
 
 
                            L.L.Trdae s.r.o..png
„U firmy Lorenc Logistic s.r.o. využíváme přepravní služby : „F“ Fofr,  „B“  Balíkovka, „C“  Economy do 3 dnů a „S“  Slovensko.
Naše spolupráce probíhá na základě každodenních objednávek, které zpracováváme v systému „Fofr“  a následně na zakázky nalepíme štítky s popisem zboží a číslem zakázky. Během dne nás kontaktuje Vaše obchodní oddělení a domlouváme se na odvozu zakázek, popřípadě velikosti aut, aby byly naše požadavky splněny.
Na spolupráci  velmi oceňuji , ochotu spolupracovat a pokud nastanou problémy, obratem je řešit ke spokojenosti našich zákazníků. 
Rád bych tímto chtěl vyzvednout a poděkovat za velice milý a profesionální přístup všech pracovníků Lorenc Logistic ( od vedení, obchodního úseku, řidičů, skladu). Je to oproti ostatním konkurenčním firmám obrovský rozdíl a jsem rád, že s Vámi můžeme spolupracovat.“ 
 

                                                                

                                                                     Martin Liška, majitel společnosti
                                                                     L.L.TRADE s.r.o.

                                    

 

mett.jpg
Využíváme služby skladování- příjem a výdej zásilek. Na spolupráci si ceníme možnost být stále v kontaktu, rychlost, včasnost podkladů, přehlednost zboží uloženého ve skladu. Vše funguje bez problémů dle našich požadavku a k naší spokojenosti. “    
                                                                      
 
                                                                    
 
 

 

Schwarzmuller.png
„Výhradně využíváme přepravní společnost Fofr. Spolupráce je na velice dobré úrovni a to v oblasti přepravy řešení nestandardních požadavků, ale i řešení reklamací. Současně i vzájemní komunikace funguje velice dobře.“Hlavním úkolem je dostat naše produkty  co nejdříve k naším zákazníkům, a to se daří.
Na spolupráci nejvíce oceňuji doručení do 24 hodin, informace o pohybu zásilky a možnost odeslání do EU.“ 
 
Vilém Švejda, prodejce ND 
Schwarzmüller s.r.o
 
 
                                                                                                                                                                                                             

 

HOME | setra-gear      „Se společností Lorenc Logistic s.r.o. spolupracujeme nepřetržitě od roku 2017. V té době jsme hledali                                   nového spolehlivého dodavatele kusových zásilek pro Českou i Slovenskou republiku.         
      Obchodní zástupce pan Jiří Šelmát nám představil možnosti a podmínky zásilkové služby FOFR a bylo
      rozhodnuto. Následně po podpisu zasílatelské smlouvy jsme mohli začít využívat software pro tvorbu
      objednávek a sledování zásilek, později doplněno ještě samostatným software pro sledování faktur a
      souvisejících dokumentů. Oba systémy pracují spolehlivě, všechny potřebné informace máme od té doby online
      k dispozici, což jsme u předešlých dopravců také postrádali.
      Kromě funkčního a přehledného softwaru je důležité také zmínit profesionální přístup všech zaměstnanců
      společnosti Lorenc Logistic s.r.o, se kterými jsme dosud na pobočkách Klatovy a Vejprnice jednali.
      Naší spoluprací jsme tak získali spolehlivého partnera, který nám celou dobu bez jediné reklamace řeší naše
      potřeby v přepravě kusových zásilek v rámci České i Slovenské republiky.“ 
                                                                                                                                                                                           
                                                                      
                                                                    Ing. Václav Koukolík, předseda představenstva
                                                                    SETRA GEAR a.s.
 
 

                                                                 

 

 „Se společností Lorenc Logistic, která je jedním z hlavních dopravců SIPRAL a.s., spolupracujeme především na zajištění celokamionových přeprav v režimu „just in time“ pro naše zahraniční stavby. Dalším segmentem spolupráce je i zajištění dodávek našeho dodavatelského řetězce v České republice. Časová přesnost, kvalita a schopnost okamžitě a pružně reagovat na naše požadavky při zachování konkurenceschopné ceny jsou kritéria, která rozhodují při výběru našich dopravních dodavatelů. Spolehlivý partner se pozná ve chvíli, kdy je potřeba řešit nečekané problémy. U Lorenc Logistic si ceníme zejména otevřené komunikace a schopnosti nabízet efektivní řešení – proto si SIPRAL a.s. vybral Lorenc Logistic za svého hlavního partnera pro dopravu.“ “    
                                                                      
                                                                    Václav Růžička, vedoucí dopravy, SIPRAL a.s.
                                                             
 
 

 

SPRINT.png
„Využívám firmu Lorenc Logistic s.r.o. ( FOFR) k přepravě zásilek pro své zákazníky z e-shopu i přímého prodeje. Spolupráce probíhá velmi operativně, a to tak, že po zadání  přepravných údajů do aplikace se se mnou spojí řidič a dohodneme se na čase svozu anebo doručení.
Nejvíce oceňuji rychlost spolupráce, vstřícnost a možnost „poslat si„ dopravce kamkoli k vyzvednutí zásilky a následně přepravě na určené místo. V aplikaci vidím, kdy a kde se zásilka momentálně nachází. Pokud si nemohu vytisknout přepravný štítek sám, není žádný problém-  přiveze ho řidič na místo nakládky. Jednání je vždy naprosto milé a ochotné. Tímto přístupem nemají konkurenci. A nezanedbatelný fakt je také příznivá cena. Ostatní přepravce, které jsem měl nasmlouvané, už vůbec nevyužívám.“    
                                                                      
                                                                     Jaroslav Stropnický, majitel firmy
                                                                     sprint-czech.cz
 
 

 

temp.png
 Společnost Lorenc Logistic využíváme k přepravě bionafty, živočišného tuku a vedlejších produktů. Spolupráce probíhá bez problémů. Oceňujeme vstřícné a přátelské jednání, včasné doručení produktu od nás i k nám, spolehlivost.“ 
    
                                                                      Martina Ruláková, obchodní oddělení, Temperatior s.r.o.
                                                                      
                                                                                                                       
 
 

 

zkd.png
Přístup servisu Lorenc logistic s.r.o. hodnotím velice kladně a jedním slovem SUPER. Vždy, když komunikuji s přijímacím technikem, vše mi řádně vysvětlí a vždy se domluvíme na tom, jak s daným problémem postupovat. Velice pozitivně také hodnotím rychlost servisu, veškeré opravy jsou provedeny rychle a kvalitně.
 
Pokud není problém z dodáním náhradního dílu, vozidlo je zpravidla opraveno druhý max. třetí den od přijetí do servisu. Dále se mi nikdy nestalo, že by nás přijímací technik odmítl slovy: "Omlouváme se, ale dnes nemáme čas". Naléhalo-li se o akutní problém, vždy si na nás váš servis čas udělal a vyhověl nám. Velké dík patří přijímacím techniků, mechanikům a celému vedení. Naše firma ZKD Sušice se bude těšit i nadále na budoucí spolupráci. “    
                                                                      
                                                                       Ing. Radek Jelínek