Česky English Deutsch Français Russian Italiano Netherlands
Drobečková navigace

Úvod > O nás > Aktuality

Aktuality


 

Štítky:














Provozní doba - Velikonoce 2023

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali o změně provozní doby přes velikonoční svátky: 

AUTOSERVIS 

PÁTEK 7.4.2023 – OTEVŘENO   6:00 – 14:30 

SOBOTA 8.4.2023 – PONDĚLÍ 10.4.2023 – ZAVŘENO

MYCÍ LINKA 

PÁTEK 7.4.2023 – ZAVŘENO

SOBOTA 8.4.2023 – PONDĚLÍ 10.4.2023 – ZAVŘENO

 

Přejeme krásné prožití svátků.

Tým Lorenc Logistic

 


Publikováno 5. 4. 2023 8:24

Lorenc Logistic, to pravé partnerství

Každá živá bytost potřebuje silný imunitní systém. Každé auto bytelnou konstrukci.
Každá kniha pevnou vazbu. Každá stavba pořádné základy.
Právě silné základy jsou nezbytným předpokladem pro dosažení úspěchu.
V měřítku firmy jsou to pak vedle materiálních a technologických právě základy personální, které rozhodují o tom, zda se to nakonec skutečně podaří.

Vzájemné principy spolupráce

V určitém slova smyslu lze říci, že firma se svými zaměstnanci buduje partnerství postavené na společných pravidlech, hodnotách, a především pak důvěře. A právě tyto principy ctíme i my v Lorenc Logistic.
Za uplynulých 30 let existence naší firmy jsme dokázali, že jsme, a i nadále se snažíme být silným partnerem pro všechny naše zaměstnance.
Jsme partnerem, který stojí za svými lidmi i při složitých zkouškách současné doby.
Každé správné partnerství však musí být vyvážené, protože stejně jako zaměstnanec potřebuje firmu, potřebuje i firma své zaměstnance.
Bez vzájemné symbiózy nemá spolupráce nikdy dlouhé trvání.

Děkujeme všem našim zaměstnancům

Proto bychom rádi poděkovali všem zaměstnancům firmy Lorenc Logistic za jejich pracovní nasazení, nezlomné úsilí a odhodlání v uplynulém roce plnit společné cíle.
Jste to právě vy, naši zaměstnanci, kteří tvoříte pevné základy naší firmy. Základy,
na které se jako váš zaměstnavatel můžeme spolehnout a společně s vámi tak budovat cestu k úspěchu.
Není to vždy jednoduché, ale vytrvalost a silná vůle přináší ovoce v podobě jistoty
a perspektivní budoucnosti.
Děkujeme vám.


Publikováno 25. 1. 2023 10:43

Omezení provozu mycí linky 30. 11. 2022

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali o tom, že 30.11. 2022 v čase 6:00 - 12:00 bude mycí linka z provozních důvodů uzavřena . 

Tým LL


Publikováno 30. 11. 2022 8:32

Návštěva centrály Volvo ve Švédsku

Koncem října navštívili Václav Lorenc a Tomasz Kuźnicki sídlo společnosti Volvo ve švédském Göteborgu. Jejich cesta měla hned dva důvody.
Tím prvním bylo bylo předání 100. traktoru pro skupinu Lorenc Logistic Group. Za společnost Volvo Trucks byli přítomni Robert Grozdanovski, senior viceprezident pro střední a východní Evropu, a zástupci skupiny Volvo v České republice Vladimír Sklář a Martin Meloun.
Druhým důvodem byla účast na programu s názvem Towards Zero, kde měli možnost vyzkoušet elektrické těžké nákladní vozy. 


Publikováno 25. 11. 2022 10:06

Zásilková služba FOFR je v doručování dárků rychlejší než Ježíšek

Vánoce se kvapem blíží a dnešní moderní Ježíšek rozesílá dárky prostřednictvím zásilkových služeb. Skvělou cenu, vysokou rychlost doručení, ale i kvalitu služeb nabízí česká zásilková služba FOFR, která se specializuje na nadrozměrné zásilky a zvládne i převoz nebezpečného zboží.
 

Také vás štve, že nejrůznější přepravní společnosti vyžadují zásilky v souměrných krabicích a o nejdelší straně třeba do 50 cm? To se vám u FOFRu nestane. Hravě si poradí třeba s kočárkem, kolem, motorkou, ale i nábytkem nebo stočeným linem do délky až 6 metrů.

„Díky široké flotile dodávek, nákladních vozů a kamionových souprav si dovolím říct, že jsme schopni zajistit převoz jakékoliv zásilky. Převyšující vymezené parametry zásilky samozřejmě řešíme individuálně, abychom zákazníkovi dokázali nabídnout náhradní alternativu a nemusel být odkazován na jiné poskytovatele těchto služeb,“ prozradil Michal Linhart, provozní ředitel společnosti Lorenc Logistic, která je jedním z regionálních dopravců sítě FOFR.

 

FOFR je skutečně FOFR rychlý. Vánoce stihnete

V rámci České republiky vám zásilková služba FOFR může zásilku doručit expresně do 24 hodin, na Slovensko v rozmezí 48-72 hodin a do ostatních sousedních států za 5 dní.

 

Nemusíte sedět doma a čekat na kurýra

„Veškeré naše služby se snažíme dělat tak, aby jejich rozsah byl komplexnějšího rázu. Dokážeme zákazníkovi pomoci nejen v rámci přepravního systému, ale také skladovými službami, mezinárodní dopravou, moderním autoservisem včetně čerpací stanice, mycí linky pro kamiony, autobusy a dalších typů vozidel,“ vyjmenovává Michal Linhart a dodává: „V rámci přepravního systému dokonce disponujeme 20 pobočkami, kde je možné zásilku ponechat a vyzvednout si ji v čase (08-17 hod), který vám vyhovuje.“

 

Promyšlená spolupráce silných dopravců k vašim službám

 Systém FOFR provozuje 8 silných regionálních dopravců a pojí ho v jeden kompaktní přepravní celek. Můžete se tak spolehnout, že vaše zásilka bude v pořádku přepravena i do toho nejodlehlejšího místa v naší republice.

Publikováno 25. 11. 2022 9:53

Omezení provozu mycí linky

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali o tom, že 11.10.2022 bude mycí linka z provozních důvodů uzavřena.

Od 12.10.2022 bude opět v plném provozu.

 

Tým Lorenc Logistic, s.r.o.


Publikováno 7. 9. 2022 8:30

Řemeslo má zlaté dno i v Lorencově partě

Budoucnost. Důležitá hodnota pro každého z nás. Všichni o ní mluvíme, řešíme ji.
Plánujeme ji sobě, svým dětem. Snažíme se dělat rozhodnutí, která k lepší budoucnosti pomohou. Výběr školky, školy, zájmových kroužků, sledování moderních trendů a aktuálního dění. Zkrátka všeho, co utváří a ovlivňuje lidskou osobnost a její následná rozhodnutí.

Obor studia s perspektivou

Výběr oboru studia je jedním z rozhodnutí, které ovlivňuje naši budoucnost jako jedno
z nejvíce. Zvolit si v 15 či 19 letech vhodně tak, aby byla zajištěna perspektiva i na další desetiletí?! To je skutečně velký oříšek. Za posledních několik let se jen potvrzuje, že se skutečně jedná o nesnadná rozhodnutí. Paradoxně se pak "chyba " při výběru studia propisuje do samotného trhu práce, kdy na jedné straně je velký zájem o pracovní uplatnění v administrativním sektoru a na straně druhé značně pokulhávají zdroje absolventů tradičních řemeslných oborů. Část je sice možné nahradit inovativními technologickými metodami či automatizovanou výrobou, ale v ostatních situacích zůstává lidská práce stále nenahraditelnou komoditou. Vývoj událostí nás během posledních desetiletí značně utvrzuje v tom, že absence absolventů tohoto typu vzdělání již začíná být problémem, a do budoucna bude mít nedozírné dopady pro celou společnost.

Řemeslné obory jsou obory s budoucností

Bohužel se v současně nastaveném systému vzdělávání na výuční list nahlíží spíše
jako na něco podřadného. Ve většině případů bývá volba odborného učiliště nejzazší varianta. Nebo jsou zájemci o studium žáci s horším prospěchem. A přesně tento postoj je zapotřebí změnit. Pro zachování odbornosti a udržení kroku s novými technologiemi a postupy je získání výučního listu pouhým základním stavebním kamenem.
Každý, kdo chce být ve svém oboru skutečný dobrý, musí být připraven na to, že opuštěním školních lavic jeho cesta za vzděláním nekončí. Je tomu přesně naopak.

Spolupráce Lorenc Logistic se školami

I my v Lorenc Logistic jsme si bohužel této neblahé skutečnosti vědomi, a proto se snažíme všemi možnými a dostupnými cestami jít potenciálním budoucím zaměstnancům naproti
již ve studijním věku.
Posledních několik let spolupracujeme se základními a odbornými školami. Jako tradiční zaměstnavatel vytváříme příznivé podmínky pro zájemce oborů opravárenství a oborů spojených s logistikou již během studií.

 

Naše spolupráce má mnoho podob

Pro žáky základních škol pořádáme odborné besedy a organizujeme dny otevřených dveří přímo v našich provozech. Hlavním naším cílem je budoucím studentům předat dostatečné množství informací, než se sami definitivně rozhodnou, jaký obor pro své další studium zvolí.  Učňům z odborných škol pak mimo výše uvedeného nabízíme také možnost stipendijního programu jako podporu a motivaci pro řádné studium a jeho úspěšné dokončení.
Dále budoucí generaci zaměstnanců poskytujeme praktickou výuku či prázdninové brigády.
Vzájemná spolupráce s učni již během studií je bezesporu přínosná také při jejich samotném vstupu na trh práce po absolvování studia.
Pokud se rozhodnou nastartovat svoji kariéru právě u nás, jsou „ušetření“ starostí a stresu z výběrových řízení a pohovorů, cizího prostředí, nového kolektivu či neznalosti firemních postupů. Mohou se tak naplno věnovat svému oboru a začít pracovat na rozvoji své odbornosti a profesionality.

 


Publikováno 24. 8. 2022 16:00

Lorenc Logistic slaví 30. výročí svého založení

Letos je to přesně 30 let, co dopravní společnost Lorenc Logistic sídlící v Klatovech přepravila svůj první náklad do Belgie.

Z malé firmy, kdy za zakladatelem Václavem Lorencem stála jen rodina a blízcí přátelé, je dnes firma střední velikosti, která čítá bezmála 350 zaměstnanců. Status rodinné společnosti si ale zachovává dodnes.

Na začátku byla rodina

Jak říká sám Václav Lorenc, bez pomoci a opory rodiny by společnost LL nikdy nenarostla do takových rozměrů. S pomocí své vlastní rodiny začal budovat rodinu firemní. Ta se postupně rozrůstala a dnes ji tvoří téměř 250 zaměstnanců v Česku a dalších 100 v Polsku.

Víc pilířů, víc jistoty

Lorenc Logistic kromě kamionové přepravy poskytuje také služby servisu nákladních vozidel, mycí linky a čerpací stanice. To vše v logistickém areálu v sídle společnosti v Klatovech. Od roku 2013 je společnost členem přepravního systému FOFR, který sdružuje 8 předních českých firem v oblasti logistiky.

A aby byl logistický proces kompletní a ucelený, společnost Lorenc Logistic nabízí také skladovací služby v sídle společnosti v Klatovech, ale i v dalších pobočkách napříč Českou republikou, a to v Plzni, Praze a v Brně. Celkově nabízí 35 000 metrů čtverečních moderních skladovacích prostor.

Překážka je jen další motivace

Velkou výzvou bylo otevření pobočky Lorenc Logistic v Polsku. To se povedlo až napodruhé. Ani první pokus poznamenaný neúspěchem a neznalostí místních poměrů a systémů podnikání neodradil Václava Lorence od jeho úmyslu otevřít polskou pobočku. Právě naopak. Václav Lorenc je totiž známý tím, že čím větší překážka před ním stojí, tím větší odhodlání a energii vynaloží na nalezení okamžitého řešení.

Důležité je se odlišit

Aby firma prosperovala a posouvala se neustále dopředu, je potřeba přicházet s něčím novým. Budoucnost vidí Václav Lorenc ve specializovaných přepravách, to znamená v přepravách, které v běžném provozu vyžadují zvláštní péči. Ať už jsou to přepravy nebezpečných chemických látek nebo přepravy zboží s vysokou hodnotou v režimu TAPA.

Všechny tyto druhy přeprav si vyžadují různá povolení a certifikace, jejichž získaní je finančně náročné a vyžaduje i přípravu v řádech několika měsíců.

 

Lorenc Logistic – naše síla jsou naši lidé

Václav Lorenc je nejlepším příkladem člověka, který dokázal jít za svým snem. Díky jeho pracovitosti, vytrvalosti a houževnatosti skutečnost brzy předčila původní plány a společnost, kterou vybudoval, je dnes lídrem na trhu.

Snažím se svou práci dělat nejlépe, jak umím, a obklopovat se správnými lidmi, na které se můžu spolehnout a kteří se mnou sdílejí vizi společnosti. Největší motivací je pro mě kromě rodiny každý nový projekt, který se podaří, a zaměstnanci, co se dokázali vypracovat z nuly do manažerských pozic,“ uzavírá Václav Lorenc, majitel společnosti Lorenc Logistic.

Příkladem takového profesního růstu je provozní ředitel pro Českou republiku, Michal Linhart a také provozní ředitel pro Polsko, Tomasz Kuźnicki, kteří stojí po boku zakladatele Lorenc Logistic už dlouhá léta.

 


Publikováno 24. 8. 2022 14:50

Lorenc Logistic 30 let na cestách

Za 30 let působení společnosti Lorenc Logistic se v našem vozovém parku vystřídalo pár desítek aut.
Příběh naší společnosti se začal psát pronajatou Avií, následovala Tatra, LIAZ, Volvo a této značce jsme věrní doposud.

Při příležitosti 30. výročí naší společnosti jsme spojili síly s Janem Funerem – malířem ze švihovského podhradí a výsledkem je limitovaná edice kalendáře, ve kterém najdete auta z naší historie, ale i další zajímavé veterány.


Publikováno 24. 8. 2022 14:38

SQAS - systém pro vyhodnocování kvality a bezpečnosti

Systém SQAS (Safety & Quality Assessment System) uplatňujeme v Lorenc Logistic, s.r.o. již od roku 2010.

Jedná se o nadnárodní systém, který vypracoval a zavedl evropský svaz chemického průmyslu CEFIC pro hodnocení kvality a bezpečnosti, včetně ochrany zdraví a životního prostředí u poskytovatelů logistických služeb.

Hlavní  přínosy systému SQAS jsou v objektivnosti hodnocení, díky jednotným dotazníkům a nezávislým hodnotitelům.

Segment SQAS Transport Service se hodnotí podle přibližně 444  otázek zařazených v oblastech:

  • Systém řízení a odpovědnost
  • Lidské zdroje
  • Řízení rizik
  • Havarijní připravenost
  • Analýza výkonu a přezkoumání managementu
  • Řízení subdodavatelů
  • Vybavení: Specifikace, kontrola, údržba a kalibrace
  • Bezpečnost v silniční dopravě
  • Zabezpečení při manipulaci s vysoce nebezpečným zbožím
  • Řízení provozních procesů

Výsledkem hodnocení není certifikát, ale souhrnná zpráva, která obsahuje soubor zjištěných faktů a vyhodnocení splnění jednotlivých požadavků.

Systém hodnocení SQAS jsme absolvovali již 5x v historii společnosti a u každého hodnocení dosáhla společnost skvělých výsledků. Velký podíl na této skutečnosti má fakt, že ve společnosti Lorenc Logistic, s.r.o. jsou dlouhodobě zavedeny standardy řízení managementu kvality, environmentu a bezpečnosti dle norem ISO 9001 a ISO 14001.

 


Publikováno 24. 8. 2022 14:33