Česky English Deutsch Français Russian Italiano Netherlands
Drobečková navigace

Úvod > O nás > Aktuality > Svět nyní funguje především online. Přizpůsobil se i Lorenc Logistic

Svět nyní funguje především online. Přizpůsobil se i Lorenc Logistic



Rok 2021 je pro všechny firmy velmi náročný. Musejí se vypořádat s negativními dopady pandemie. Snad jediným plusem je fakt, že již rok trvající pandemie urychlila proces automatizace a digitalizace logistiky. Lorenc Logistic víme, že IT technologie jsou budoucností logistiky, a snažíme se proto sledovat nejnovější trendy ve skladování a prostory společnosti jim přizpůsobovat.

E-commerce na výsluní

Lockdown a uzavření kamenných prodejen přeneslo nakupování do on-line světa. I proto elektronické obchodování, zvané e-commerce, zaznamenalo v posledním roce velký vzestup. S e-commerce je úzce spjatá i logistika, protože každý nákup na e-shopu potřebuje skladování, konsolidaci, balení, identifikaci, následnou distribuci a v některých případech i zpětnou logistiku.

Interní software společnosti Lorenc Logistic umožňuje rotace FIFO, FEFO, zasílá upozornění na blížící se expiraci materiálu a evidenci probíhá pomocí EAN kódu. SW je možné propojit s IT systémem zákazníka, což mu umožňuje mít neustálý přístup ke skladovým zásobám svého zboží.

V současné době naše IT oddělení pracuje na inovaci a optimalizaci systému, abychom vyšli vstříc zvyšujícím se potřebám zákazníků.

Zákaznický servis I. třídy

U nás v Lorenc Logistic se naše služby vždy snažíme přizpůsobit potřebám zákazníků a návrh řešení pokaždé vytváříme na základě logistického auditu. Otevřená kalkulace, kdy náklady na poskytovanou službu jsou jasně definovány a schváleny zákazníkem, je samozřejmostí.

V Lorenc Logistic vše pod jednou střechou

Kromě skladových prostor napříč Českou republikou o kapacitě bezmála 30 000 m2 je Lorenc Logistic především mezinárodní dopravní společností s vlastní flotilou vozidel a členem zásilkové služby FOFR. Tento široký záběr poskytovaných služeb nám umožňuje postarat se o náklad po celou dobu, než se dostane ke konečnému příjemci.